Dan före dopparedan

Här har det inte uppdaterats på evigheter, tiden räcker inte till. Vi firar hur som helst jul även här. Granen skippade vi i år, nästa år drar vi till med en riktigt stor istället. 
 
Julklapparna är alla packade och finkläderna framsatta. Vi har varit på bio ikväll och nu ska vi dricka glögg och bara njuta av lugnet. Morgondagen ska firas med min familj här i Lepplax. Vi ska försöka oss på familjens julbön i kyrkan på förmiddagen. Jag vill att Iris ska få ta del av de juktraditoner jag hade som liten. Jag har laddat handväskan med russin och tålamod.

God jul på er alla! Jag har struntat i julstressen i år, jag vill njuta av Iris första "medvetna" jul. Vi gillar läget och njuter. God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0