Torsdagstutan

Iris vaknade väldigt tidigt imorse, 05.10 var det tjatter och tjut i garderoben. Hon gick dock med på att se på Drömmarnas trädgård i 45 minuter så jag fick ju vila mig lite till iallafall.
Lina kom hit och fotade vår tös igen och bilderna blir bara sudigare och suddigare för var gång. Jag tvivlar dock inte på att hon får några fullträffar som vanligt.

På eftermiddagen hade vi träff med förberedelsegruppen i stan. Det var livat trots att 3 barn var borta. En bebismage med bf 3.1 var också där, jag hade glömt hur stor man blir mot slutet. Kidsen lekte, svettades och pillade på alla möjliga förbjudna saker. Mammorna drack kaffe, babblade non stop om våra små och bara trivdes. I januari ska vi ut och äta, bara mammorna. Tänk att så många väldigtolika människor kan komma så otroligt bra överens bara för att man har precis jämngamla barn. Men det är ju en stor sak att ha gemensamt iofs.

Ikväll skulle jag ha värsta njutarkvällen och packade min väska för att simma i Kokkola,alldeles ensam. Då jag kommer fram möts jag av en lapp på dörren, simhallen stängs kl 17.00 idag pga av kurs. Jag sa några fula ord, åkte till Antila och handlade julklappar.

Iris har varit jätte nöjd idag igen. Lekro har funnit i mängd och massor. Vi hoppas på en lika bra dag imorgon, jag ska frisera kaluffsen och kanske träna lite. Idolfinalen skippar jag nog, de två jag gillar absolut minst är ju de enda kvar så det spelar ingen roll vem som vinner. Nu ska jag paketera in julklapparna och dricka lite glögg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0