Fredag

Huh, kom just hem från en lång jobbkväll. Tidigare idag var jag och Iris på en julbasar som ordnades där, lite julkänsla fick vi allt. Iris sprang non stop i två timmar och jag fick höra säkert 50 gånger att hon var det sötaste som fanns. Men det visste jag ju redan. Vi lunchade med pappsen i stan och fick onda ögat av en tant vid McDonald´s för att Iris fick doppa sina äppelbitar i ketchup. Sen åkte vi hem ch gosade en stund före det var jobbdags för mig.
Iris och V hade haft en rolig kväll, det sysn här hemma också. Imorgonbitti styr vi kosan mot Vasa för att flytta med syster 3. Iris ska vara med sin fammo hela dan. Nu blir texten väldigt osammanhängande och stavfelen fler än vanligt så jag avrundar här. Vi ska fira ett förlängt arbetskontrakt med kladdkaka direkt ur formen och sen säger vi godnatt här hos oss. Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0