Givande

Igår fick ju Iris sprutan och ännu har hon inte visat några tecken på att hon tänker reagera på den på något sätt. Lite varm var hon nu då jag bäddade ner henne inför tuppluren, men annars inget extra. Hoppas vi slipper febern. Själv var jag till doktorn idag igen, nya prover och nya telefontider. Vad kan man. Läkarna är iallafall rörande överens om att jag inte är döende så det ser jag som ett stort plus.
Vädret är verkligen tråkigt idag,grått och tröttsamt.V kommer hem efter 21 ikväll så jag har en hel,lång eftermiddag och kväll framför mig. Lite oroväckande är det dessutom att vi bara har några ägg och 2 prickokorvskivor i kylskåpet. Det borde jag göra något åt, jag ska samla ork och kraft först bara. Kanske jag ska koka äggen till lunch. Ja, ett väldigt givande blogginlägg idag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0