Iris kan

Iris har hjälpt mamma med sysslorna här hemma idag. Hon har stoppat 2 tamponger, en handske, pappas mp3hörlurar och mitt kelakort i tvättmaskinen. Stängt luckan, valt ett snabbprogram och tryckt igång tvättmaskinen. Exakt när hon har gjort det vet jag inte men jag får nog sakta inse att vi är inne i en ny ålder igen, här klättras det och nås nya höjder och nya intressanta saker. Nu ska jag försöka få bort allt ludd ur maskinen och dricka en kaffekopp. Skönt att hon sover åtmisntåne en timme ännu.

Kommentarer
Postat av: Jennis

Haha, vilken buse! Vi måst nog få träffa er snart igen, börjar bli länge senn sist :)

2009-11-11 @ 19:28:31
URL: http://jennamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0