Klagoinlägg

Nu ska här klagas! Jag är URTRÖTT på att vara sjuk. 10 augusti blev jag sjuk och jag är ännu inte återställt. Det har tagits decilitervis med blodprov, jag har varit in och ut i röntgenmaskiner 5 gånger, jag har blåst i mätare 102 gånger, ätit antibiotika i 26 dygn och betalat sammanlagt 143,78 euro i apotekskostnader.  En snabb huvudräkning säger att jag suttit i malmskas väntrum i 11 timmar sammanlagt. Nu är jag trött på att inte kunna ta en lätt promenad utan att känna mig svimfärdig, jag är trött på att vara trött hela tiden. Jag känner mig totalt nerdrogad fast jag just nu bara änvänder en inhalator. Jag kan inte tänka klart av trötthet och varje dag känns lika lång som en vecka. Jag mår illa efter varje måltid och kan inte ricka mer än ett halvt glas åt gången.
Idag igen satt jag där i väntrummet och väntade på att ännu en läkare skulle säga att det tar tid att bli återställd. Jag vet att det tar tid men jag har väntat i 3 månader nu. Jag har inte tränat sen 7e augusti coh det märks. Om jag bara skulle orka skulle jag klättra på väggarna. Jag blir galen. Jag sliter mitt hår!
Nåja, färdig klagat. Det känns mycket bättre redan. Idag har jag hämtat ett tillfälligt körkort av min ex svärmor, ätit gårdagens älglasagne och lärt Iris att man inte får slänga strumpor i WC-byttan. En spännande dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0