Måndag

Nu har mor i huset fått nya krafter igen. Iris sov jätte bra inatt men hade kissat ner hela sängen kl 6 så då fick vi ju så lov att stiga upp. Mammabarn gick bra som vanligt,Iris är så jätte nöjd att få stöka omkring bäst hon vill. Hon är så söt då hon härmar de större barnen. Idag hann hon ju med lite bättre också då hon sprang.
Annars då? Höstvädret har kommit på riktigt och jag måste faktiskt säga att jag trivs. Man får vara inne och ha på sig yllesockor. Iris sover oftast bättre där ute om det är kallt och fuktigt. Hoppas hon drar ett 3 timmarspass idag så att jag hinner med allt som borde göras.  Ringde till min gamla studiehandledare idag och fick tid till henne nu i veckan. Jag vet verkligen varken in eller ut med mina fortsatta studier nu. Hur mycket jag än har försökt förtränga det så måste jag nog snart inse att det kanske inte var det ultimata för mig det jag valt att studera nu 3 år framåt. Gång på gång har jag tittat på listan med för och nackdelar och både den och magkänslan säger att jag borde börja tänka på andra alternativ.Studera vill jag ju absolut så...
Nåja, nu ska jag ta fram städgrejer. Iris var så tyst och nöjd sålänge jag fixade lunch så jag kikade försiktgt in i vardagsrummet och där stod hon utan byxor och blöja i en stor kisspöl och matade sina plastkossor. Great success.

Kommentarer
Postat av: Joozie

Hahah! Wonderful!

2009-10-06 @ 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0