Run,Forrest run!

Ja, då var det fredag igen. Har ingen riktig fredagskänsla idag men jag får göra det bästa av det. Rådgivningsbeöket gick bra. Iris väger nu 9,18 kg och mäter 76 cm. Inte riktigt stor men inte riktigt liten heller, alldeles perfekt alltså. Men det visste vi ju redan. Sprutan var det inga större problem med, det var nog svårare att få ungen att sitta stilla på vågen. Jag saknade verkligen vår gamla rådgivningstant dock. Hon var så genommysig och bäst.
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte då jag ojade mig över hur lätt det ska bli att ta med sig Iris då hon lär sig att gå själv. Pytt heller! Nu rusar hon bara iväg snabb som vinden och istället för att kånka alla kassar, väskor OCH Iris får jag slänga allt jag har i händerna och rusa efter.Jag är ju van med en bebis och har nu plötsligt ett barn , men övning ger färdighet. Är det oetiskt att använa flexikoppel till en ettåring? Jag ska kolla familjeliv.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0