Trötthet

Det finns inte mycket tid för bloggande nu just. Helgen har iallafall varit till belåtenhet. Massor med lek med Iris, en del uteviselse, mysigt regn, bio. En liten stillsam familjemiddag för att fira fars födelsedag avrundade den första helgen i oktober. Nu är jag vansinnigt trött. Skulle kunna överdriva och säga att jag är dödstrött. Eller det skulle nog inte vara en överdrift nu när jag tänker efter.
Imorgon ordnas som vanligt en mammabarnträff här i Lepplax. Förmiddagen är alltså räddad. Nu ska jag släpa mig tillköket och äta en smörgås så jag kan ta kvällens antibiotika. Sen ska jag släpa mig i säng.

Iris har annars tagit tag i gåendet (fint ord) på riktigt idag. Nu är det full fart fram, som aldrig förr. Babblandet och ylandet har också nått en helt ny,oväntad nivå. Note to self: köp hörselskydd.Helst sådana med inbyggd radio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0