En fin dag

Dagen började med att vi försov oss. Efter att jag snabbt klätt på Iris (som inte gillar att morgonstressa) och lämnat av henne vid mommos gasade jag iväg till sjukhuset. Där spenderade jag 6 underbara timmar. Utan mat. På vägen hem fick jag en PANGpunktering på riks8an och körde nästan i diket i 100 km/h. Grät nästan en skvätt men kom sen ihåg att jag hade McDonalds mat i basätet. Hade picknick på vägkanten i Edsevö i den iskalla vinden. Utan jacka. V hämtade mig och jag kom hem och satte mig på en tomat som Iris så fint placerat på köksstolen. Mina fina,nya jeansleggings blir aldrig mer som förr. Inte sittdynorna heller.
Nu sover Iris och jag ska försöka dränka mina känslor av starkt illamående. Bara 9 dagar kvar av antibiotikakuren. Jag tror stenhårt på positivt tänkande.

Kommentarer
Postat av: Syster 1

Oj neeee vilken dag! Tur att he er imåro ida. Kram

2009-10-01 @ 07:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0