Nystart

Välkomna allihopa! Jätte roligt att så många ville fortsätta läsa. Meningen med den nya bloggen är att ha en liten översikt över vem som läser, det innebär att jag tryggt kan ha med fler bilder och dylikt i mina inlägg. Dagarna hos oss här på Eirikasvägen bjuder inte på många lugna stunder, men av de få som fås har jag valt att ägna några åt bloggen. Allt som jag skriver sparas med jämna mellanrum för att både vi föräldrar och Iris ska ha minnen från hennes första år. Alla vänner, bekanta och släktingar som av en eller annan orsak inte ser så mycket av oss har ju förstås möjlighet att ändå hänga med lite.
Så, nu drar jag igång igen. Välkomna.

-alexandra


Kommentarer
Postat av: Lena

Glad att få följa med i er vardag! Fart ska det vara med en 1-åring i huset!

2009-09-26 @ 11:27:14
URL: http://bloggen.fi/alice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0