Eländig påsk

Usch ja! Vi fick maginfluensan allihopa, spydde i varje hörn av lägenheten och var allmänt i oskick. Spenderade en natt på sjukhuset med Iris pga uttorkning och spydde sen lite mera. Nåja, nu är det över och det får vi vara glada för.

Idag är det torsdag och vi spenderade förmiddagen på Tomtebo med sångstund och lite lek. Iris började dagen redan före kl 6 så jag trodde hon skulle vara helt slut vid lunch men hon rokade några timmar till. Skönhetssömnen varade hela 45 minuter sen på eftermiddagen och sen var det full rulle igen. V kom hem kl 18, vi åt spagetti och hälsade på kosingarna. Nu är jag helt slut, Iris har sovit uruselt i två veckor nu och sömnlagret ekar allt mer för var dag som går. Jag tänker positiva tankar och drömmer om att få sova mer än en halvtimme i sträckinom några dagar.

Flyttdatumet blev ändrat igen så om 3 vekor ska vi vara ute ur lägenheten. Även här kör jag med positiva tankar och hoppas på det bästa. Att familjecampa kan ju också vara riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0