Tiden räcker inte till

Blogguppdateringarna kommer inte tätt numera, vi har fullt upp. Med 8 dagar kvar tills lägenheten ska vara tömd och huset inflyttningsklart och flyttstädat borde vi förstå att börja bli lite nervösa nu. Men det är vi ändå inte, inget blir bättre av att stressa upp sig, det löser sig på något sätt.
Iris har varit på fammodagis i måndags, igår och idag. Stackars fammo slapp inte iväg till Irland pga av askan men har ändå ledigt så då passar det ju bra att Iris kan vara där lite. Jag har hjälpt till lite på bygget, sprungit ärenden och påbörjat sorteringsprojektet här hemma. Egentligen har vi inte så mycket grejer, jag är verkligen ingen spararmänniska. Det man inte använt på ett år ska man sälja. Punkt slut.

Nu ska jag värma upp lite rester och fortsätta plocka i förrådet före jag hämtar vår dotter. Dottern har förresten kommit tillbaka i rätt sovspår igen. Inatt sov hon 20-7.45 och var då vaken en gång under hela natten. Så har nätterna hela veckan sett ut och jag är glad, tack unge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va dukti hon e :) å va rolit att ni snart får flytt in i huset :) var har ni byggd ?

2010-04-25 @ 10:52:55
URL: http://underbaraprinsessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0