Alla dessa grejer

Tänk att ett litet barn kan betyda massor med prylar. Det nyaste tillskottet i vår samling är en till bilstol. Det är jobbigt att flytta stolen från min bil till Vs, eller byta bil då jag ska bort och V behöver frakta ungen. Iris var med och köpte stolen och monterade sedan in den i bilen tillsammans med V, ett stort ögonblick. Ungen skulle välja pappas arbetsbil framför vilken karusell som helst. Jag har sagt åt V att han ska njuta sålänge det varar, jag minns den period då jag tvingade pappa att släppa av mig vid Optima om han skjutsade mig till stan med arbetsbilen. V som växt upp med pojkar lär få en chock då tiden med två tonårsdöttrar i huset kommer. Då lär det inte räcka med att få sitta i arbetsbilen och pilla på hans verktyg för att de ska vara nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0