Dagens Find It-annons

Säljes:


hej att =)
kvevlax liger 20km från vaasa.

(ps, har många kaniner,på fotona var
det bara en liten del av alla :)

dvärgvädur honor färg:5st svartgråvit,
1st brunvit och 2st svarta. 25€

dvärgvädur hanar färg:1st gråvit,1st gulvit,3st svarta, 2st gula,2stbrun och 1st svartbrun.25€

bondkanin hanar färg:2st gråvita.15€

jättekanin hanar färg:3st svartgråvit och 1st:gulbrungråvit.25€

jätte kanin hona färg:1st vit o blåbrun ögon.25€

fast jag kan säg nu så ni vet he tå.
när jag far ti kvevlax, datum:20.08.2010
men tar hökst 10st i gången! kaninungar jag ska
följande gång datum:10.09.2010
fäljande gång datum:24.09.2010.

så sej snabbt va ni ska ha som passar er =)

jag kommer med buss så min mamm min kommer hemtar mig från busplatsin tå...
jag skickar via hotmail... så ni vet he tå när jag e hos mamm min så kan ni ring mig så får mamm min säg addressin =)?(=



Kommentarer
Postat av: Annika

haha!

2010-08-08 @ 12:44:01
URL: http://annikahelene.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0