En ofrivillig paus...

... i fixandet här hemma. Jag får helt enkelt inse fakta, man orkar inte lika mycket som man annars gör då man är gravid. Lillasyster i magen protesterar vilt efter en dag fylld av fix och fej. Iris är hos fammo, hon hämtade henne efter jobbet och skulle lämna tillbaka henne lagom till nattningen. Iris pratade om pupu och studsmattan, hon har säkert haft en rolig eftermiddag där. V handlar ploppar för att få upp gardinstängerna, jag fick äntligen tummen ur röven tillräckligt länge för att sy gardiner. Vi har bott här i 4 månader utan att ha ens en liten gardin, det säger en del om mitt inredningsintresse.

Nu ska jag fortsätta med WC-städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0