Inte mycket att skriva

Iris har haft två riktigt dåliga dagar och nätter. Hon är ledsen,arg och irriterad på det mesta. Hon bajsar och bajsar och går med händerna i munnen hela tiden. Jag ger panadol och lite extra mammakärlek och hopaps på en bättre dag imorgon. Det är inte lätt att vara liten!

Nu då hon äntligen somnat för natten hade jag tid att känna efter hur fruktansvärt ont jag har i ryggen. Jag lade mig ner på marken en stund för att få fötterna i ordentligt högläge sålänge Iris lekte i sandlådan så jag får helt skylla mig själv. Man lär sig av sina misstag. Jag har inte ätit värkmedicin på evigheter så jag fick ringa och beställa hemleverans med V. Han är inne på sin femtonde arbetstimme på tak idag så vi ska fira kväll med kebab och en varm dusch då han kommer hem. Se ska vi sooooooova. Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0