Statusuppdatering

Det är fredag, får man säga igen igen? Klockan är 20.57. Iris sover, katten har däckat i trappan och där nere spelar V och äldsta syskonbarnet playstation. Vi har en nattgäst inatt och Iris tyckte det var spännande då vi bäddade med madrass och kudde i hennes lekrum.

Benen är fulla av vätska och det går knappt att vicka på tårna. Jag ligger med fötterna uppe i vädret och dricker grapejuice med sugrör. I magen sprattlar lillasyster så att napan svängs ut och in. Jag känner ett stort inre lugn och en mättande känsla av tillfredsställelse.Jag har det så bra. Vi har det så bra. Och bättre blir det.

Imorgon ska vi bara vara. V är ledig och det utlovas vackert väder. Jag ska ta en promenad alldeles ensam och äta min sambos goda pizza. Det är härligt med helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0