Ullsockspremiär!

Härliga tider, ikväll åker ullsockorna på för första gången på länge! Det märks att hösten närmar sig så småningom, jag vill fixa det här hemma som jag inte orkat med i sommarvärmen. Höst betyder också födelsedagar hos oss. Iris i slutet av augusti, V i september och jag själv i oktober. Sen får vi se om lillasyster blir en november- eller decemberbebis. Jag hoppas inenrligt på der förstnämnda.

Idag har jag fixat och fejat mycket och nu känns det i kroppen. V är dessutom iväg på kvällsjobb så nattningen gick trögt ikväll. Nåja, vi har en skön vinter med mer ledigheter och familjetid att se framemot. Jag längtar innerligt på att få börja elda i spisen igen, det är verkligen tillfredsställande på många konstiga sätt. Då kan jag grilla min helköttskorv där istället. Summa sumarum , hos oss längtar vi till höst och kyliga vindar.

Sådär som en liten notis kan jag tillägga att Iris förbrukat en blöja på hela dagen idag. Att damen kissade på trappan och där bak i Vs arbetsbil samt att hon bajsade på uppfarten spelar ju ingen större roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0