Det bara rullar på...

Vi har bra flyt här hemma på dagarna nu. Jag lär mig snabbt att få ihop vardagen med två småttingar och har blivit bättre på att undvika knepiga situationer.  Att nätterna sen är dåliga just nu hjälps inte, jag får komma ihåg att Clara växer snabbt och att vi inte ska spendera så mycket tid tillsammans på nätterna för alltid.

Idag blev det ett besök till kusinerna i Lepplax på förmiddagen. Det är roligt att de har så stor glädje av varandra, även om det blir en del gräl mellan varven. Då vi kom hem sov tjejerna samtidigt så jag fick vila lite. På eftermiddagen blev det storstädning och matfix före pappsen kom hem. Iris ville åka pulka så hon och V var i backen över en timme i det kalla vädret medans jag maratonammade en trött lillasyster. V hade lite kvällsjobb att ta tag i så jag nattade tjejerna och förberedde morgondagens lunch. Så gick ännu en dag...



Min lilla hjälpreda som alltid finns med i köket


Kommentarer
Postat av: Eva - Kakkakaffe

Förberedda luncher är guld värt. Det tycker jag fortfarande.

2010-12-09 @ 06:14:46
URL: http://kakkakaffe.com
Postat av: Alexandra

Ja, det är så skönt att bara stoppa in maten i micron. Clara sitter fast som en igel i bröstet på förmiddagarna så det är inte så roligt att ställa sig vid spisen då...

2010-12-09 @ 10:55:53
URL: http://finaballerinatva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0