Lördag

Clara drar den ena dåliga natten efter den andra nu så det blir inte så mycket skrivande här på bloggen. Då flickorna somnat till natten och jag slappnar av försvinner liksom all hjärnkapacitet. Att ens komma ihåg lösenordet till bloggen känns som en jätteutmaning. Därav den magra uppdateringen.

Vi har haft en bra lördag. Fixat lite här hemma, bakat, lekt tusen lekar och ätit köttsoppa. Jag och Iris spenderade kvällen vid kommunens idrottsområde. Vi åkte pulka, sprang i skokgsspåren, gick på isrinken och letade lingon i skogen. Det fanns andra barn att leka med och många, stora lampor som lyste upp hela området. Jag är verkligen imponerad av Larsmo , vi trivs så mycket bättre än väntat. Det finns så mycket bra här, och så nära.

Det var baddag för flickorna och sen slocknade de snabbt. Nu åker käket fram och sen ska vi se en film. Med långkalsonger, ullsockor och rosiga kinder känns det skönt att bara få vara hemma ikväll. En bastu är det enda som fattas, men det kan jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0