Tankar under amningen

Med barn nummer ett : Oj nej, nu glömde jag flytta hit fjärkontrollen till TV:n, shit också. Jag kan ju inte stiga upp nu då hon äter så bra. Nåja, det hjälps inte... Oj vad det värker i axeln, vågar jag kanske flytta henne lite för att få det bekvämare... Nej, nej, scchh , scchh, fortsätt ät bara, mamma sitter stilla. Vilket bröst ammade jag från sist, tänk om jag ger fel nu? Oj nu hörs det att hon sväljer lite luft, borde jag kanske rapa henne lite. Men tänk om hon inte vill äta mer efter rapningen då, då blir det krångligt sen. Eller så spyr hon kanske... Jag borde nog pumpa lite först så att det inte kommer så mycket mjölk genast då hon ska äta.

Med barn nummer två:  kan man tejpa fast ungen i tissin med jesustejp?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahhha! Ja, det ger en lite perspektiv.

2010-12-09 @ 15:47:07
Postat av: Lena

skrattar

2010-12-09 @ 19:28:49
URL: http://bloggen.fi/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0