Vi två

Bland blöjbyten, pusselbyggande och katapultspyor började vi prata om då vi först träffades, V och jag. Det känns som en hel livstid sen men det är bara lite mer än 4 år. Eller vi träffades före det men sommaren för 4 år sedan blev det vi, på något konstigt sätt. Vi är så totalt olika men det spelar inte så stor roll, vi är ett bra team som jobbar mot samma mål.
Bilden är tagen hösten före jag blev gravid med Iris, vi hade verkligen inte en aning om vad som väntade oss. Nu sitter vi här. Två ungar, ett hus och många, många erfarenheter rikare. Och ändå pirrar det fortfarande i magen. Man vet helt enkelt då man hittat hem.



Kommentarer
Postat av: En relativt ny läsare :)

Jag har ganska nyligen börjat läsa din blogg men känner dig inte personligen. Hur gammal/ung var du då du blev gravid med ert första barn? Kan du inte berätta lite om hur det var och hur du upplevde graviditeten. Jag är själv ganska ung och vill snart bli mamma, ska studera färdigt först bara...

2010-12-08 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0