Ensam hemma

Efter att ha lämnat av Iris hos fammo så brummade jag vidare till Jakobstad för att gymma. Ynka 20 minuter orkade jag med, sen kände jag mig alldeles svim- och spyfärdig. Man måste lyssna på sin kropp så jag strechade och gick iväg med svansen mellan benen, två amazonkvinnor tittade på mig och jag såg att de tänkte "pfju, fjålla!"
Kanske har jag en infektion kvar i kroppen eller kanske var det bara en dålig dag, vem vet. Nytt försök i helgen.

Jag kom alltså hem mer än två timmar före jag ska åka iväg till jobbet. Vad göra? Det är fruktansvärt konstigt att vara hemma ensam mitt på ljusa dan! Hittills har jag ätit varmasmörgåsar i sängen och gått på WC med dörren stängd. Ganska häftigt. Jag funderar allvarligt på att lägga på TV:n och se på något annat än barnkanalen.
På al om barnkanalen, dagens Bolibompanamnsdag: Mini. Stackars barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0