Inga friska vindar

Iris förkylning sitter i ännu. Hon äter absolut ingenting men dricker gärna välling så hon överleer ju iallafall. Jag har testet ALLT, inte ens de saker hon vanligtvis inte får äta (kex, franskisar, söta youghurtar osv) vill hon smaka på. Nåja, det går väl över.

Idag har vi valt färger till fondväggen i lekrummet. Ikväll hälsdae vi på pappapå bygget och väggen såg ut precis som jag hade föreställt mig. Iris var trött ikväll,dels för att hennes middagsvila varade i ynka 45 minuter. Hon somnade 18.30 och har sovit sen dess så kanske får vi en bättre natt inatt.

Imorgon ska vi bara vara hemma. Tvättkorgen svämmar över så det ska vi göra något åt. Nu ska jag fixa ihop något gott, Familjen Annorlunda kl 21 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0