Kvällstrött

Det blev ingen tupplur idag för Iris vaknade samma sekund som jag lade huvudet på kudden, men sova hinner man ju... Imorgon ska Iris vara med fammo, hon är vinterledig och ville ha Iris på besök. Det passade bra för jag ska jobba imorgon och då behöver inte V ha en kort dag på bygget. Alla timmar räknas. V har fotat lite under byggets gång så såfort han tar hem kameran ska jag visa lite bilder.
Hur som helst så ska jag skjutsa Iris till Purmo kl 10 ungefär så hinner de leka lite där ute före lunch och tupplur. Jag börjar jobba kl 13 så jag ska smita iväg till gymmet före. Super skönt! Jag har inte tränat sen jul pga av sjukdom och tidsbrist så det ska bli jättekul att komma iväg.

Iris somnade 18.30, V åkte iväg på filmkväll till S just och jag ska se ett avsnitt Teen mom före jag kryper ner under täcket. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0