Lördag

Dagen började sådär behagligt kl 7.45. Iris hade sovit sen kl 18.30 och var utvilad och glad. Efter lite morgonmys i sängen åt vi frukost och bara gick runt här hemma en stund.Vi droppade av Iris hos flickkusinen och brummade in till stan i jaktpå tapeter. Vi bläddrade och bläddrade, suckade och suckade. Jag hittade ingenting som var helt rätt, men två alternativ som var bra.

Vi handlade mat vid CM och åkte tillbaka till Lepplax. Där tillagades en god middag som delar av familjen Lustig smaskade i sig. Varm smörgåstårta med champinjoner och bacon till förrätt, kryddig skaldjursgryta till huvurätt och passionssorbet, limekladdkaka och gräddglass till efterrätt. Jag är så mätt ännu! Gott var det iallafall,några pluspoäng till mig själv där.

Iris var trött ikväll och somnade 18.30. V skulle hälsa på S en stund så jag får lite egentid. Sex and the city och lite limekladdkaka låter toppen i mina öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0