Service

Iris sov bättre inatt, tack och lov. Förkylningen ger sakta men säkert med sig och fröken blir piggare och piggare. Jag tar semester ikväll och åker till jobbet 13.30-21.30. V hade inget emot en kortare dag på bygget han heller. Vädret är ju hemskt idag! Usch, jag hatar snö, blåst och nerdrivade vägar. Man kan inte stiga ut ur huset utan att ha snö överallt. Utevistelse kan man ju glömma över huvudtaget.

Inte mycket positivt att säga idag, men det kommer sådana dagar också. Min moster hade kockat ihop snålsoppa (heter det månne ministersoppa "på riktigt"?) igår så jag ska avnjuta uppvärmda rester nu tll lunch. Mums! Vi har det bra med hemservrvice här i Lepplax. Mat, bröd, bullar, sockor, vantar och saft hittas med jämna mellanrum på trappan. Inte illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0