Fredag?

Jag håller verkligen inte koll på dagarna numera men enligt resten av världen är det fredag idag så jag får lita på det. Jag har jobbat igårkväll och ikväll så nu är jag trött i huvudet. Iris vaknade dessutom 05.20 imorse så jag är lagom hjärnmör också. Förlåt våra nya grannar för att vi väckererså hiskeligt tidigt.Vi funderar allvarligt på att inföskaffa en ljuddämpare till ungen.

Iris fick en ny tand igår också, det förklarar en del av gnället och en del av den dåliga sömnen antar jag. Lite snuvig och varm har hon varit nu på eftermiddagen. Jag hoppas innerligt att det går om snabbare än kvickt för att sitta inne med en 1-åring längre än det vi redan gjort pga kölden låter inte lockande. Jag kan inte räkna de gånger Iris har haft halaren i ett fast grepp och krokodiltårar rinnandes längs kinderna. Varmare väder önskas alltså.

V har skadat sig lite i jobbet idag, fått en träbit slungandes rakt i ansiktet under ögat.Nu ska jag plåstra om honom och skratta åt hans nya badguy-look.

Kommentarer
Postat av: annika

Vet du tösen er stör oss inte alls. Det är mest lustigt med tanke på att jag aldrig brukar ha svårt för att vakna av små ljud men har vaknat några morgnar nu av I's gråt och undrat ifall jag glömt att jag har barn. När jag sen lyssnar efter så hörs det knappt genom väggen, tror det är moderskänslan som börjar förbereda sig:) men jag somnar gott om, så oroa er inte alls över det, för jag har en känsla av att de blir bra mycket högre volym från och med nästa månad :)

2010-01-09 @ 23:59:30
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0