Lördag

En vanlig lördag för familjen Kongari-Stenman. V jobbar och jag och Iris har tråkigt i kylan. Med fyra tänder som näääästan tittat helt fram under tandköttet är Iris inte så gästvänlig för tillfället så det blir nog en tumisdag för vår del. Lördag är också en riktig bloggläsardag så jag kikar in på alla möjliga och omöjliga bloggar för uppdatering. Ikväll ska vi titta på Robinson och äta något gott och imorgonbitti är det jobbdags igen för min del. På eftermiddagen spelar lillebror volleybollmatch i Kokkola och jag ska för en gångs skull sitta på läktaren (heter det ens så i volleybollsammanhang?) och heja.

Nu vaknade Iris efter ynka 45 minuters sömn, dags att måla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0