Update

Nu har jag några minuter över för att blogga. Gott nytt år allihopa! Det nya året har börjat bra, V har varit ledig sen 23:e och det har avrit så roligt att få ha honom här hemma lite mera. Vi har sovit som aldrig förr, V har fått sovmorgon varje dag och då Iris har tupplurat på dagen har vi också sovit en timme eller två. Ibland har vi sovit en stund då Iris somnat till nattten ockå för att orka se en hel film i soffan sen :) Sköna dagar, sköna dagar.

Iris har blivit stor över jukhelgen. Nu sitter hon inte i matstolen mera utan hon sitter själv på en ikea storbarnspall. Jag var helt säker på att hon skulle klättra ner på två röda sekunder men till min stora förvåning sitter hon så fint och precist med fötterna i kors. Äter bättre gör hon också, kanske är det så spännande med den nya pallen att maten bara slinker dit. Hon försöker att få fram flera ord men lyckas inte riktigt. Ja, så har hon lärt sig att sova middagsluren här inne. Det gick absolut inte förr men nu sover hon länge och djupt. Igår väckte jag henne efter att hon sovit 2 timmar och 45 minuter. Duktig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0