H&M

Alla skriver att de fått H&M-katalogen men min har fortfarande inte kommit. (Hit hittar bara Clas Ohlsson) Det går ju att titta på deras hemsida men det är inte samma sak, man får inte samma höstkänsla helt enkelt. Iris ska hur som helst få några höstplagg, jag har inte köpt ett klädesplagg åt henne sen i början av maj, hon går ju ändå naken mest hela tiden. Vi kör på storlek 86 till höstens kläder, 92 drunknar hon i.
Kikade lite på mammakläderna också och de var ju tråkiga som vanligt. Ett par jeans och en varmare kofta behöver jag iallafall. Och hur ska man hitta en vindjacka som täcker magen under de kalla och långa utevistelserna som väntar i höst?

Kommentarer
Postat av: annika

Jag hade en superbra jacka under hela graviditeten, även då jag var som störst. Det var en "ballong" formad jacka. Den var ju menad att va pösig, men rymde en mage hur bra som helst utan att börja spänna på. Och kan ju ha den nästa höst/vinter/vår också då jag inte är gravid. Mitt bästa gravidklädes köp! Vet ju inte om det finns så många såna modeller mera men förra hösten fanns de flera såna.

2010-07-23 @ 21:27:10
URL: http://annikahelene.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0