Inte ikväll

Jag hade tänkt packa ikväll men jag orkar verkligen inte. Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska plinga till så att jag kan hänga tvätten och sen krypa ner under täcket. V hade tänkt vara ledig imorgon men han hinner inte det så jag och Iris får packa och fixa själva. Frågan är bara hur mycket extra rum vi ska lämna i resväskan för eventuella uppköp under resan. Jag ska ha en bröllopsklänning (inte brudklänning) och preggokläder. Kikade just på Topshop och de hade väldigt mycket fint.

Nu sa det pling i badrummet, dags att hänga tvätt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha det så bra på resan :)

2010-06-08 @ 09:06:16
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0