Fredagsdate

Jag borde inte ha skrivit att tröttheten börjat ge med sig, idag har jag varit helt fruktansvärt trött! Känslan av att någon försöker söva ner en men inte riktigt lyckas, huua. V skulle hämta lite grejer med bilen så Iris fick följa med och jag fick sova näsan 2 timmar. Efter den tuppluren var jag lite piggare iallafall.
Vädret är fint idag, vi var ute och plockade skäp som ska till ekorosk, hängde tvätt och drog Iris i pulkan. Hon är helt galen i sin pulka! Vi gömmer undan den men hon hittar den endå och sen ligger hon på marken och skriker som en gris till någon drar henne några varv runt huset. Märkliga unge.
Ikväll har jag och V datenight. Vi ska äta ute och sen se Avatar här hemma. Vi hade tänkt oss ett biobesök också men det blir så länge för Iris att vara borta kvällstid. Vi tar med badibunken och pyjamasen till fammos så är hon sovredo sen då vi hämtar henne. På tal om sovredo så ska jag ta nu till tupplur nu sålänge Iris sover. Plockade just fram en 2,4 kg nötstek ur frysen som ska tillagas sen då vi vaknar. Frågan är bara hur mycket man får skämmas då man handlar öl (som steken ska kokas i) kl 14 en fredag i Larsmo lanthandel? Har de ens öl där? Det måste vi undersöka senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0