Inflyttade

... men långt ifrån färdiga. Nåja, allt tar sin tid. Iris leker och leker i sitt nya lekrum och jag njuter av mitt fina kök. V jobbar mest med både små och stora saker i huset och har verktyg i händerna varje vaken minut. Just nu målar han tavelfärg på bakskivan till köksön, förhoppningsvis ska Iris inte måla lika mycket på väggarna då. Jag tvivlar dock på att det kommer att lyckas. Sånt är livet.
Ungen har anpassat sig otroligt bra till den stora förändringen med nytt hem. Somnar bums på kvällarna ensam i sitt rum, leker snällt och hittar pottan och andra saker hon vill ha genast. Alla verktyg, målarburkar och spikpistoler är ju förstås väldigt intressanta så lite vaktande blir det.
Jag har tänt en brasa i spisen, bäddat ner mig i soffan och öppnat Adlibrispaketet jag fick idag. En bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0