Onsdag

Iris har precis somnat, vanligtvis sover hon sin dagslur efter 12.30 men idag var hon trött och sa själv till att hon ville sova. Lunchen till mig och V är snart klar, lax i ugn som jag sedan ska blanda ihop med pasta till en härlig geggig röra. Mums, mums.
Imorse gick jag och Iris på en promenad och tittade lite närmare på vårt nya område, det är verkligen fint här. Och båtar överallt! Varje hus har åtminståne en båt, de flesta två. Vi får känna oss lite utanför eller köpa en gummibåt. Jag gick 4 km utan att varken ryggen eler höfterna sa ifrån så det verkar ju lovande för framtiden. Mag/höftbältet från rådgivningen använder jag flitigt och jag har blivit mycket försiktigare med snedlyft och att inte sitta med benen i kors eller stå och "gunga"vikten från höft till höft. Tänk att man ska börja tänka på sådant redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0