Rosa eller blå

Fick ännu en fråga som jag raderade av misstag. Någon undrade om vi tänker ta reda på könet på bebisen. Ja! Helt klart, jag skulle aldrig kunna låta bli. Jag själv tror starkt på en till tjej. Man brukar säga att en dotter stjäl mammas skönhet,under båda graviditeterna har jag fått finnar, fett hår (och dessutom tappat en hel del hår) och hudbristningar. Allt detta är hormonellt och kan alltså mycket riktigt kopplas ihop med könet på bebisen.
I början av juli får vi se, pappa i huset håller tummarna för en liten kille.

Kommentarer
Postat av: Syster 2

Jag tror hårt på en lillebror!

2010-05-27 @ 19:00:33
Postat av: Anonym

O jag tror på en tjej till, jag bara gör det :)

2010-05-27 @ 21:29:59
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0