Tisdag

Iris sov otroligt bra inatt igen, skönt att det blivit en vana åter en gång. V smög upp med henne 7.30 då hon vaknade och jag sov en timme till, skönt! Madicken kom hit och lekte med oss en stund och efter en god lunch sov både Iris och jag en skön tupplur.
Jag har mått riktigt illa nu på eftermiddagen och kvällen, det känns lite hopplöst ibland men jag vet att det är över snart. Det slog mig att jag mått illa varje dag (och nästan varje natt) i 9 veckor redan. Tänk hur snabbt man glömmer det sen ändå, det är ju ganska tur för annars hade det inte funnits många syskon här i världen. Det känns ännu lite overkligt att vi ska bli fyra i familjen men varje gång jag går förbi kylskåpet där UL-bilderna är uppsatta kan jag inte låta bli att småflina lite. Iris däremot pekar på bilderna, rynkar på näsan och säger : "kakka, yss!" En fin start på deras syskonrelation.

Kommentarer
Postat av: Syster 1

Hahahahahaaaa! Vilken härlig kommentar från Irirs!

2010-05-12 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0