Faktiskt

Tänk om man skulle få veta precis hur allt snurrar där inne i skallen på ens barn. Iris pratar massor numera och kan helt plötsligt slänga ur sig något som jag aldrig skulle tro att hon kan sitta och tänka på. Och hur enkelt vissa saker är, helt amazing. Vi träffade min faster vid Prisma och hon frågade av Iris var moffa är idag då. " Vi mommos" svarade hon helt obekymrad. Sen gick vi en promenad med vagnen och såg en kvinna i 30-års åldern som var ute och gick. Iris la upp handen och sa " Hej nån annans mamma!"

Min personliga favorit är då vi diskuterade vad alla gör på jobbet. Moffa kör traktor och gräver i sand, mosti Mia skriver på papper och mommo är i Bennäs. Då jag frågade vad pappa gör på jobbet svarade hon " Dricker kaffe, bygger... och leker med Simon. " Härliga unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0