Halleluja!

Vi sover som små grisar här på nätterna nu. Igårkväll åt Clara sitt sista kvällsmål kl 23 och sen åt hon 2 gånger inatt, kl 8.45 vaknar Iris och strax efteråt vaknar Clara. Själv sover jag som en stock mellan nattamningarna, helt galet. Härligt med sömn!

Iris har blivit förkyld och snörvlar ganska ordentligt idag. Jag hoppas innerligt att lillasyster inte smittas, vi får vänta och se bara. Claras bilirubinvärde har varit lite högt så idag var vi till labben i Kokkola och tog ett till blodprov, senare idag ska jag ringa och kolla svaret. Fammo kom hit och lekte med Iris medans vi var borta, det gjorde nog gott åt storasyster att få full uppmärksamhet och nytt leksällskap en stund.

Nu sover båda flickorna och V fixar mat. Jag känner mig bättre i magen idag, smärtan är inte lika ilande och någon feber har fortfarande inte dykt upp. Clara har bajsat lite extra och varit bubblig i magen nu på förmiddagen men annars verkar hon inte reagera så mycket på antibiotikan. Vi håller tummarna att det fortsätter så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är verkligen glad för er skull! såå ljuvlig er dotter är!

2010-11-15 @ 18:19:03
Postat av: Alexandra

Tack :)

2010-11-16 @ 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0