Men huuuuuuuuur länge ska det ta?

Ja, hur länge ska det ta innan sista dödsstöten kommer och förlossningen startar? Slemmiga klumpar lossade under hela eftermiddagen och kvällen igår, magen ligger helt sjukt långt nere, mensvärken är där hela tiden och genast jag ens ställer mig upp får jag sammandragningar. Jag gick en rask promenad på ftermiddagen och fick lite fjuttiga mesvärkar. Gah! Jag är så redo att föda nu men man får snällt vänta bara. 

Iris sov till 8.30 imorse, vi skippade gröten och åt köttbullar till frukost istället. Det märks verkligen att Iris blivit större nu igen, det är inte full rulle redan från morgonen utan vi tar det lugn, ligger i soffan och pratar, eldar i spisen, äter frukost i lugn och ro och ser på lite barnprogram före pyjamasen åker av.
V jobbade till 10 och var sen ledig resten av dagen. Vi lunchade på mäccen men Iris var inte så värst imponerad, köttsoppa är nog bättre. Vi handlade mat med några miljoner andra vid Prisma och åkte hem för att tupplura. På efetrmiddagen hämtade vi en kvarglömd stödstrumpa från mommos och sen lekte vi här hemma tills det plötsligt var sovdags. Jag är helt sjukt trött ikväll så det blir en lugn kväll med Idol, brasa i spisen och något gott att äta. Ja hoppas att en liten minimänniska joinar Idol-tittandet nästa fredag...


Kommentarer
Postat av: Vasa-mosti

Jag är ledig från imorgon kl. 16 till onsda moron, ni kan ju passa in ett BB-besök då så får Iris vara på mosti-dagis :)

2010-11-06 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0