Öronvärk?

Natten var ganska usel här hos oss. Iris var vaken hela tiden och då hon inte var vaken grät hon i sömnen. Kl 12 fick hon Panadol och sov sen en timme eller två och började sen om från början. Hon pillade på öronen i sömnen men sa ändå nej då jag frågade om hon hade ont i örat. Hon har varit gnällig de senaste två dagarna och idag är hon väldigt gråtig och ynklig så jag bokade en tid för en öronkontroll för säkerhetsskull. Är det inte öronen som krånglar är det säkert en tand långt bak i munnen som värker, svårt att veta.

Idag har vi bara varit hemma, städat lite och byggt fiskpussel. Iris fick mera panadol nu före tuppluren så jag håller tummarna att hon sover en timme iallafall. Jag själv sov bara mellan 3.30 och 6 inatt men jag får ändå ingen ro att sova nu, det värker som en slags mensvärk i magen och varje gång lillan rör sig svider det till i hela bäckenet. Jag ska iallafall slänga mej en stund på soffan och se ett avsnitt Sex and the city, en perfekt sysselsättning en regnig och ruggig onsdageftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0