Torsdag

Nu har den minsta damen i huset haft sin första riktigt dåliga natt. Hon gnällde hela tiden och sov inte mer än 10-15 minuters snuttar. Iris vaknade ofta av gnället men somnade om ändå då jag visade att det var natt ute ännu. Det blev morgon ändå fast natten kändes lite lång, jag passade på och sov en stund till efter att resten av familjen stigit upp.
Jag var på en tumisrunda till stan och köpte lillajulklapp åt Iris men ångrade mig bittert att jag inte bara fattade att beställa något från internet. Det var helt galet mycket folk fast det var förmiddag och normala människor jobbar. Jag blev alldeles yr också, då jag stod stilla var jag som vanligt men genast jag började gå kom yrseln tillbakas igen. Märklig känsla. Kanske det beror på amningen, man spänner ju axlar och nacke ganska mycket. Hur som, nu har vi iallafall något att överraska vår förstfödde med på lillajul. Vackert så.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0