Dagen det hände

Japp, idag kom Dagen. Nu vill jag inte vara gravid längre. Jag är så trött och sliten, hela kroppen är helt i obalans. Sammandragningar kommer och går dygnet runt, det känns som om ungen hänger med huvudet ute och ryggen är allmänt märklig. Magen är i oskick ( ursäkta infon) och huvudet känns tungt och jag måste springa på WC var sjunde minut. Tröttheten är enorm, jag sov ovanligt bra inatt och sen 2 timmar på dagen men genast V kom hem tog jag öronpropparna och smet upp. 

Jag klarade mig bra i 247 dagar men nu känns de resterande 33 som en evighet. Nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa ner under täcket igen med hopp om att allt känns lättare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0