En lite tråkig lördag

En väldigt vanlig dag idag. Vi har städat, tvättat och bytt till vinterdäck på ena bilen. Jag passade på att storstäda WC:n och sen köpte vi en madrass till den andra spjälsängen. V spelar basket som bäst och Iris sover uppe på vinden. Sen ska vi baka pizza och Iris ska bada med sitt nya bubbelskum. Idag är första gången på två år som jag faktiskt saknar en bastu. Jag är verkligen ingen bastumänniska men då hela kroppen värker och tårna aldrig blir varma så skulle det vara skönt med ett bastubad. Nåja, en varm dusch brukar fungera det också. Skulle jag inte vara gravid skulle jag ta på mig springskorna och springa skiten ur ruskvädret där ute. Nu får jag nöja mig med att bara morra och bannas lite över allt klott. Alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0