Gäsp i soffan

Natten var en total katastrof, jag sov ungefär 45 minuter sammanlagt. Magen och benen värkte, V snarkade som en gris och Iris var vaken hela tiden. Nåja, det brukar sväga efter att man nått botten. Och Iris var iallafall pigg då hon vaknade och blev alldeles överlycklig då jag berättade att det var måndag och att parken är öppen idag.

Jag fixade med alla måsten medans Iris var där så nu kan jag med gott samvete ta en lång tupplur med henne på eftermiddagen. Just nu diskar hon så hon har inte tid att sova. Hon har inte tid att prata med mig heller. Det är väl en av fördelarna med 2-åringar, de kan vara väldigt självständiga då de väl bestämmer sig för det. Vid närmare eftertanke är just det en av nackdelarna med dem också...

Nu ska jag starta en maskin spytrasor och lakan och sen försöka lura med mig Iris upp och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0