Skitjobb

Kl 7.15 hade jag sanerat hela WC:n från den bajsexplosion vår katt orsakat. Det var verkligen skit överallt. Jag är ingen djurmännsika , men vad gör man inte för sitt barn.

Vi har städat och fixat lite nu på morgonen. Iris är snuvig och lite hängig och jag sov max en timme inatt så det blir inga storslagna planer idag. Vi ska iallafall på café och äta bulle och trip, det har jag lovat. På hemvägen ska vi passa på att fixa madrass och bäddmadrass till spjälsängen. Iris är så bekymrad då bebisen inte har någon kudde i sängen, allt möjligt ska man ha bekymmer i som storasyster.

Tänk att det är fredag imorgon, veckorna går så otroligt snabbt. Jag ser fram emot en lugn fredagkväll med en ledig sambo och något gott att äta. Lite snö skulle jag heller inte tacka nej till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0