Resultatet av en dag i Vasa



Skötväskan från Polarn och Pyret. Jag är nöjd.


Vinterskor åt Iris. Hon har små fötter och de skor jag tittat på i storlek 22 har varit så breda vid vristerna. Dessa var lätta, sköna och lite smalare till modellen.


Vinterhalare åt Iris. Vi har en i storlek 80 från förra vinterm, den är verkligen på gränsen storleksmässigt. Denna North Bend  i storlek 86/92 var en smalare modell med spännband i midjan så Iris försvinner inte helt i den. Dessutom var den på specialpris.



Lillasyster fick en gosan och diverse smågrejer som strumpor, pyjamas och bodyn.

Sen orkade jag och magen inte mera. Grejer till mig får jag fixa en annan gång, det är ju ändå några veckor kvar. Jag fattar intre hur jag orkade med en heldag på bostadsmässa och sen en lång shoppingdag i augustivärmen två veckor före beräknat födelsedatum förra graviditeten. Jag var väl ung och pigg då ännu. Nu räcker ett par timmar i Vasa gott och väl för att kroppen ska värka och tröttheten bedöva. Det blir en tidig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0