En måndag utan barn

Efter en dålig natt var det skönt att morgonen äntligen kom. Även om den kom med en hel del illaluktande från UPM. Nåja, snart har de väl färdigt fixat där så att vi slipper allt oljud och äckliga lukter. V hade redan åkt till jobbet och Iris pratade om allt hon skulle göra själv. "Ijis sävv mamma, Ijis sävv!" Vasamostin kom och hämtade Iris för en heldag i Lepplax och jag kröp ner under täcket igen. Efter x antal Friends-avsnitt, en hel del surfande, tidningsläsande och 2 tidiga luncher har jag fruktansvärt tråkigt. Att göra ingenting sucks. Big time. Nu äter jag lite smörgåsar fast jag inte är hungrig, bara för att ha något att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0