En snabb uppdatering...

... innan läggdags. Måndag idag då. Iris var överlycklig över att få åka till parken, hon har frågat och frågat hela helgen. Jag pasade på och fixade mat för några dagar framåt, tvättade och sopsorterade medans ungen lekte av sig. Då hon kom hem åt vi lunch och lekte en stund. Vi sov en timme, lekte inne, lekte ute och pussade på pappan som kom hem. Efter maten smet jag iväg till H&M och köpte ett par mammajeans, jag utnyttjade 10 eurosrabatten och fick ett par sköna höstjeans. Vackert så.

Iris somnade utan problem 20.30 och föräldrarna har slappat i soffan hela kvällen. Imorgon är det vattengympa igen, veckorna går verkligen snabbt. Jag kollade när nästa rådgivningstid var inplanerad. 10 september, det är ju lääänge kvar då. Sambon påpekade att det är på fredag. Jag hinner inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0